سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع دستگاه استرچ پالت ماشین سازی خدری

استرچ پالت

  • استرچ پالت دروازه ای

بعضی قعطات و محصولات مثل قطعات بزرگ و سنگین خودرو ، یخچال و کولر ها که اندازه بزرگی دارند و سنگین هم هستند امکان جابجایی آنها با استرچ های معمولی وجود ندارد به همین علت در این مواقع از دستگاه استرچ پالت دروازه ای دکل گردان استفاده میبشود.

پالت ها به کمک لیفتراک توسط اپراتور داخل چهارچوب دستگاه قرار می گیرد و به صورت 360 درجه دور محصول استرچ کشی گردد.

امکان بسته بندی محصولات با طول بالای 2.5 متر با این دستگاه میسر می شود. ظرفیت کاری دستگاه تا 20 پالت در دقیقه تخمین زده می شود.

 

  • استرچ پالت صفحه گردان 

در این دستگاه یک صفحه گردان چرخان طراحی شده است که با چرخش صفحه عمل سلفون پیچی محصولات انجام میگیرد . این دستگاه توانایی سلفون پیچی محصولات با وزن پایین2 تن  تا ارتفاع دو متر و  بسته بندی  25 عدد پالت را در ساعت دارد و فضای اشغال شده توسط این دستگاه کم است . 

 

  • استرچ پالت مرغکدار 

این دستگاه مناسب برای بسته بندی و سلفون پیچی  محصولات با وزن زیاد ، ارتفاع زیاد و نامتعادل است این دستگاه عملکردی شبیه به دستگاه استرچ پالت صفحه گردان است که با اضافه شدن مرغک نگهدارنده باعث میشود از بهم خوردن تعادل محصولات در هنگام استرچ جلوگیری شود.
تنظیماتی همچون کنترل سرعت صفحه گردان ، کنترل سرعت حرکت عمودی نایلون استرچ ، تنظیم ارتفاع استرچ برای کالاهای مختلف ، تنظیم ارتفاع مرغک ، تنظیم تعداد لایه های استرچ بر روی محصول ، مکث نایلون استرچ در قسمت بالا و پایین محصول، بر روی دستگاه تعبیه شده است که این امکان را به اپراتور می دهد تا در بسته بندی کالا از شرایط ایده عالی برخوردار باشد . ضمنا می توان مرغک را بصورت قالبی طراحی نمود تا در محصولات خاص مانند درب های ضد سرقت عملکرد قابل توجهی داشته باشند. 

 

  • استرچ پالت فرودگاهی

افراد و مسافرانی که قصد جابجایی و حمل وسایل و چمدان های خود را از جایی به جایی دیگر توسط پایانه های زمینی ، هوایی و یا دریایی دارند باید قبل از این کار وسایل خود را استرچ پیچی کنند تا مانع باز شدن و آسیب دیدن شوند.

استرچ فرودگاهی با داشتن زائده روی بستر ماشین از پرت شدن کالا در هنگام استرچ کشی جلوگیری می کند.

این دستگاه با برق شهری 200  ولتی راه اندازی می شود و  در ابعاد کاری مختلف قابل طراحی و سفارش است.

 

  • استرچ پالت حرارتی

یکی دیگر از انواع استرچ پالت های ماشین سازی خدری است که برای پالت های بزرگ مثل یخچال استفاده میشود و قابلیت پیش کشش به منظور صرفه جویی در مصرف نایلون استرچ دارد.نوع سوخت این دستگاه نیز گاز شهری میباشد.

 

  • استرچ پالت رولی

این دستگاه ایترچ پالت رولی برای استرچ پیچ کردن محصولات استوانه ای که دارای طول زیادی هستند استفاده میشود.

رول های کاغذی ، توپ های پارچه و مواردی از این دست نمونه های کاربرد این دستگاه هستند. نهایت قطر رول مورد استفاده می تواند تا 100 سانتی متر باشد.

 

منبع : ماشین سازی خدری